pondělí 6. února 2017

Proč? Jak? Zač? Kdo?


🔺 🌲 Základní informace a odpovědi 🌳 🔺


tip k pohodovýmu poslechu a počtení




Proč na 10 měsíců?
Protože na Vánoce musím být přeci doma!

Kdy jedeš/kdy se vracíš?
4. února až 10. prosince 2017.

Proč dodávkou a ne na kole, pěšky, stopem,...?
Je to ideální kombinace malinkého zázemí s velkou svobodou pohybu. Žádná varianta ale není vyloučena v případě technických potíží. Na přednášce jsem říkala, že v podstatě nestopuju – jen dělám blbou a on mě pak někdo sveze.

Jedeš sama holka?!
Nakonec ne! Jedu s Vaškem, kterýho jsem potkala v hospodě. Mnohem bezpečnější varianta! Oba chceme vypadnout, on umí řídit, já mám vyřídilku.

Kde se budete vyskytovat?
Pojedeme zprava doleva, od hora dolu a nahoru. Cílem jsou nejznámější traily jako je AT, CDT a PCT, které naše trasa kopíruje. Dále taky národní parky a nějaký ty famózní horský jezera. Cílem je cestovat pomalu, zůstat tam, kde se nám líbí, nikam nespěchat. Svoji aktuální polohu budeme aktualizovat na Facebooku.




A na závěr - můžu se k vám přidat?
JASNĚ. Toužíte po pravém americkém roadtripu? Naplánujte letní dovolenou a napište nám. Domluvíme se, že se třeba v srpnu sejdeme v Yosemitech. My budeme mít zařízené auto k obývání, budeme se orientovat v tom, co a jak a vy se s námi podělíte o náklady na benál. Win-win.




Žádné komentáře:

Okomentovat