středa 15. února 2017

Proč jsme jeli na sever



🗻  New Hampshire    nová sezóna staří přátelé  ⛄

 

Do New Hampshiru, státu lesů a hor, jsme hned po příletu vyrazili především proto, že jsem tam z minulého léta měla kamarády a známé. Taky jsem toužila vidět svoje letní pracoviště v zimní sezóně se zasněženými horami (už mi stačilo!). Navíc jsem u rodičů kamarádky nechala z léta v úschově kolo a kufr s věcmi. Sama sobě jsem slíbila, že se vrátím – a tím nenechám plán cestovat, někde stranou.
Měli jsme štěstí a hned první dvě noci strávili ve společnosti kamarádky, původem ze Slovenska, se kterou jsem se potkala v resortu. Ti nám s manželem hned ze začátku dali sadu dobrých rad co a jak obecně i při hledání auta. Užili jsme si u nich nejnadšenější psisko a porovnali dovezenou Vaškovu slivovici se slivkou od slovenského tchána, kterou domácí nazývali "otec finest slivovice". 
 
V New Hampshiru jsme si kromě nízkých teplot (většinu dní mezi -20°C a -10°C) vychutnali i první klasické jídlo v dineru – pancaky, slaninu, vajíčka, toasty, javorový sirup a brekeke hnusné kafe. Klasické kafe je tu i pro průměrného brněnského kavového amatéra fakt peklo. V podstatě se jedná o půl litr horké vody s trochou kafe k dostání ve všech řetězcích. Vašek si veze mocca konvičku na spravení chuti a těšíme na nějakou pidi kavárničku s kávovarem. V podstatě - bez kávy bychom přežili, ale bez wifi ne a tak nám nezbývá než zastávky na vyhledávání informací či dobrání energie dělat v řetězcích jako je Dunkin Donut a... Mekáč.
Týdenní zastávka v NH byla především o navštívení přátel z léta a to se povedlo. Dvakrát jsme zajeli do lyžařského centra Bretton Woods, kde jsem v létě dělala dohled na aktivitách a pozdravili jsme co nejvíc starých známých. Několik nocí jsme strávili opět u rodičů mé kamarádky, kteří opatrovali mé věci, snažili se nebýt moc přítěž a co nejrychleji vyřídit náš hlavní úkol – auto. A vypadnout. Do tepla.

Ve zkratce – NH je krásný, v zimě musí být skvělý na lyžovací dovolenku, my si jej užili jen tak okrajově, protože jsme pilně řešili a řešili a řešili a řešili.


Fotky a reporty na www.facebook.com/andyjede. 

Žádné komentáře:

Okomentovat